hello

Slider

Viral

Informasi

Berita

Hiburan

Kisah Menarik

Kebiasaannya jarang sekali kita perlu berhadapan dengan masalah-masalah yang melibatkan bank. Sekiranya timbul masalah sekalipun, perkara itu biasanya dapat diselesaikan dengan sekelip mata.

Tapi tidak dalam kes yang baru sahaja terjadi kepada pelakon dan juga ahli perniagaan, Neelofa.

Menerusi Facebooknya, Neelofa memuat naik satu status yang dimulakan denga ayat "Tahniah! Syabas CIMB!".

isu cimb neelofa

Di dalam posting tersebut, difahamkan Neelofa menghadapi masalah untuk men'clear'kan transaksinya.

Menurut Neelofa, kerana masalah yang timbul dia terpaksa menunggu sehingga 4 jam di sebuah kedai sehinggalah masalah itu selesai.

Neelofa turut menambah biarpun dia telah membuat 6 panggilan, masalahnya tidak dapat diselesaikan.

Selain itu Neelofa juga turut meluahkan rasa kesalnya dengan apa yang berlaku biarpun sudah bertahun-tahun dia menggunakan khidmat CIMB.

isu cimb neelofa

"Saya sangat kecewa dengan servis kamu dan perkara ini menyebabkan saya berfikir dua kali untuk menggunakan khidmat kamu @cimbmalaysia.

"Kamu sepatutnya memudahkan perjalanan saya tapi sebaliknya kamu membuatkan saya menghadapi masalah-masalah yang tidak perlu", tulis Neelofa.

About Jobs Malaysia

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Post a Comment


Top