hello

Slider

Viral

Informasi

Berita

Hiburan

Kisah Menarik

Dilabel Orang Kaya Bodoh, Datuk Aliff Syukri Terlajak Laris Mengamuk!

Pemilik produk kecantikan dan kesihatan D’Herbs Terlajak Laris, Datuk Aliff Syukri meluahkan rasa marah dan kecewa selepas digelar ‘Orang Kaya Bodoh’.

Menerusi sekeping foto yang dimuat naik menerusi laman Instagramnya, pautan imej tersebut membuat pembezaan ‘Sembilan Melayu Terkaya Di Malaysia’ dengan Datuk Aliff serta pemilik produk kecantikan Qu Puteh, Datuk Seri Vida.

Menurut Dato Aliff, perbandingan tersebut keterlaluan dan meminta dalang disebalik penyebaran imej tersebut supaya tampil ke hadapan.

“Kadang-kadang tak semua benda yang kita lakukan org faham dan itu konsep program tv tak payah nak menghukum kami bodoh bagai lah.  Kalau awak bijak sangat tampilkan diri. Tak payah nak buat kenyatan macam ni,” luahnya seperti dipetik menerusi kapsyen di Instagram.

Dilabel Orang Kaya Bodoh, Datuk Aliff Syukri Terlajak Laris Mengamuk!

Imej tersebut dipercayai mempunyai kaitan dengan sebuah program ‘Terlajak Puteh Nampak’ dikendalikan oleh Datuk Aznil Hj Nawawi yang mengisahkan kejayaan pemilik produk kecantikan dan kesihatan di Malaysia.

Rata-rata pengikut Datuk Aliff Syukri di Instagram mengutuk dan tidak bersetuju dengan imej tersebut serta mendoakan semoga beliau sentiasa dilindungi selain dimurahkan rezeki.

Sementara itu, Datuk Seri Vida tidak mengeluarkan sebarang kenyataan  mengenai perkara ini di media sosial miliknya.

About ohjobsmalaysia

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

1 comments:


Top